Vrácení zboží:
V souladu se zákonem může zákazník vrátit zboží zakoupené v našem obchodě bez udání důvodu do 10 dnů ode dne doručení.
Zboží musí být zasláno na adresu:
ESTILO SABROSO.CZ
ul. Sciezka Szkolna 3a/9
87-100 Torun
Polska
Zboží může být vráceno pouze za podmínky, že zakoupený předmět je čistý, nepoškozený, nepoužitý, bez vůně (například po parfému), v původním, nepoškozeném (nepomačkaném) balení.
Chcete-li vrátit zboží, doložte doklad o nákupu (paragon nebo fakturu)
V případě, že zboží nebude přijato zpět, bude vráceno klientovi na jeho náklady.
Zboží vrácené na dobírku nepřijímáme.
Při výpočtu částky za vrácené zboží opětovně ji kontrolujeme s objednávkou.
Peníze vracíme na vámi určený bankovní účet nebo poštovní poukázkou do 7 pracovních dnů.
V případě poštovní poukázky je odečtena částka nákladů za poštovní poukázku dle ceníku Polské pošty.
Vrácená částka je snížena o náklady na dopravu
Náklady spojené s vrácením zboží k nám hradí kupující.
Výměna:
Zakoupené u nás zboží můžete vyměnit za jiné do 10 dnů od obdržení zásilky.
Zboží musí být zasláno na adresu:
ESTILO SABROSO.CZ
ul. Sciezka Szkolna 3a/9
87-100 Torun
Polska
Podmínkou výměny je, aby zakoupený předmět byl k nám doručen nepoškozený, nepoužitý, čistý, bez zápachu, v originálním balení spolu s příslušenstvím, s originálními visačkami a dokladem o prodeji.
Reklamace:
Pokud zakoupené zboží vám bylo dodáno v poškozeném obalu, měli byste v přítomnosti doručovatele sepsat protokol o škodě. Reklamace týkající se mechanického poškození při přepravě budou přijímány pouze na základě tohoto protokolu.
Na zboží zakoupené v našem eshopu se vztahuje záruka výrobce, takže pokud zjistíte jakékoliv poškození dodaného zboží, musíte nám to sdělit do 5 dnů od obdržení.
Pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání sortimentu zboží), nabídneme vám jiný model, nebo vrácení peněz.
Poštovné při odesílání zboží za poškozené hradí prodávající.
V případě neoprávněné reklamace veškeré náklady hradí zákazník.
Balíček by měl být zaslán na níže uvedenou adresu:
ESTILO SABROSO.CZ
ul. Sciezka Szkolna 3a/9
87-100 Torun
Polska
POSTUP V PŘÍPADĚ REKLAMACE NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud budete posílat zboží z důvodu reklamace, nebo zboží vracíte, postupujte následovně
1. Sdělte naší společnosti, že zboží odesíláte z důvodu reklamace, nebo zboží vracíte
2. Sdělte vaše osobní údaje, číslo objednávky a připojte to k vrácenému zboží
3. Vždy přikládáme paragon, který je odeslán společně se zakoupeným zbožím. V případě, že faktura nebude přiložena, reklamace nebude uznána.
4. Zboží odešlete prostřednictvím České pošty (zásilky na dobírku nebereme) na adresu:
ESTILO SABROSO.CZ
ul. Sciezka Szkolna 3a/9
87-100 Torun
Polska